Personal branding, wat is dat eigenlijk?
Wat maakt dat sommige mensen een onvergetelijke indruk op je maken, terwijl anderen als een grijze muis in de massa verdwijnen? Het geheim zit hem in Personal branding! Personal branding is jezelf op een positieve en persoonlijke manier presenteren aan anderen. Hierdoor ziet men wie je bent en waar je voor staat.
Met een goed verhaal maak je verbinding en krijg je de gunfactor van je publiek. Daarom gaan we in de workshop personal branding aan de slag met je persoonlijke verhaal. Dit verhaal is zowel in te zetten in een 1-op-1 (sollicitatie)gesprek als in een pitch, een media interview en online.
Deze workshop wordt incompany aangeboden en is in het bijzonder geschikt voor ondernemers, young potentials, studenten en ambitieuze professionals.
Deze organisaties kozen voor PresentatiePro
Personal branding trainer Rube van Tienen
“Rube weet vanuit zijn persoonlijke leven een openhartige training neer te zetten, waarbij je je prettig voelt om je verhaal te delen. En het delen van verhalen zorgt voor verbinding."
- Antje Tilstra, Starters4Communities
“Rube stelde vragen die mij dichter bij de kern van mijn verhaal brachten. Dat gecombineerd met de tips die ik kreeg, maakt dat ik Rube van harte kan aanbevelen als trainer."
- Rogier Tan, Ondernemer
Hoe ziet de personal branding workshop er uit?
Kleine groepen, veel interactie
De groepen worden bewust klein gehouden zodat er voor iedereen genoeg tijd en ruimte is om de geleerde lessen in de praktijk te brengen. Verwacht dus geen lezing waarbij je slechts aantekeningen maakt en op je stoel blijft zitten.
Ontdek de kracht van jouw verhaal
Veel mensen denken dat ze niks te vertellen hebben. Of ze hebben geleerd hun kop niet boven het maaiveld uit te steken. Tijdens de workshop wordt duidelijk dat wel degelijk iedereen een verhaal heeft. Dit komt op een natuurlijke manier tevoorschijn door de veilige setting die we samen creëren.
Leer hoe je mensen raakt
Wanneer je wilt dat mensen onthouden wie je bent moet je er voor zorgen dat ze geraakt worden. Daarom leer je niet alleen te informeren, maar vooral te inspireren. Hiermee kun je een blijvende gedragsverandering in gang zetten en maak je meer impact.